joi, 1 iunie 2017

IARTĂ-NE, MAREȘALE, CĂ NU ȘTIM CE FACEM!

La 1 iunie 1946, ora 18.03, la Jilava / București, ROMÂNIA era executat Mareșalul ION ANTONESCU, șeful Statului Român, după o judecată a unui tribunal autointitulat „al poporului”...


 IARTĂ-NE, MAREȘALE, CĂ NU ȘTIM CE FACEM! 


Bunul DUMNEZEU și cerul către care ți-ai îndreptat ultima privire, să se îndure de noi și să ne miluiască!
Am onoarea SĂ VĂ SALUT!
(tROfi)

"DACĂ MOR ESTE PENTRU BUCOVINA ŞI BASARABIA. DE AR FI SĂ REÎNCEP AŞ FACE LA FEL!"... Au fost ultimele cuvinte ale soldatului României, Ion Antonescu, transmise mamei sale la despărţire, în după amiaza zilei de 1 iunie 1946, la Jilava. 
”Prefer să mor în mocirlă într-o Românie Mare decât să mor în paradisul unei Românii mici.” (Ion Antonescu)
”Aşa cum dumneavoastră luptaţi pentru Anglia, tot aşa lupt şi eu pentru Patria mea, dar de suferinţele, lupta şi ameninţările sub care noi trăim, dumneavoastră nu vă puteţi da seama. Noi am fost atacaţi, deşi nu am atacat pe nimeni. Ceea ce a fost al nostru şi a fost al nostru de secole, ei ne-au luat.” (Ion Antonescu în scrisoarea către generalul Maitland Wilson).

Un comentariu:

  1. Dacă ai avut probleme financiare, atunci este timpul să zâmbești. Trebuie doar să îl contactați pe domnul Benjamin cu suma pe care doriți să o împrumutați și perioada de plată care vi se potrivește și veți avea împrumutul dvs. în mai puțin de 48 de ore. Am beneficiat doar pentru a șasea oară de un împrumut de 700 de mii de dolari pentru o perioadă de 180 de luni, cu posibilitatea de a plăti înainte de expirarea termenului. Faceți legătura cu el și veți vedea că este un om foarte cinstit, cu inimă bună. Acest e-mail este lfdsloans@lemeridianfds.com, iar numărul său de telefon WhatApp este + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.