sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Asta pățești dacă faci contract cu țara, pe viața ta!

Subiectul pensiilor militare continuă să bulverseze opinia publică românească. Am căutat să fiu cât mai discret și să nu intervin. Dar pentru că, în unele articole și comentarii, rezerviștii sunt batjocoriți, iar militarii activi, nu invidiați, ci acuzați pentru "soldele nesimțite", vin cu această informație-dovadă privind solda unui MAC, e drept, în 2008. Dar puneți-vă imaginația la contribuție și înmulțiți cu orice coeficient, ca s-o aflați pe cea de acum. emoticon grin 
Am onoarea să vă salut, domnule colonel! Apreciez poziția dumneavoastră:
“În nicio ţară care face parte din Alianţa Nord Atlantică nu-mi amintesc să fi văzut rezervişti în stradă, cerându-şi insistent drepturile de pensie, după cum nu ştiu să fi citit în vreo ştire, fie şi strecurată discret de agenţiile mari de presă, că lideri ai unor state din NATO vor fi pomenit, în discursurile lor, de pensile „nesimţite” ale militarilor”; “Vă mărturisesc, cu toată onestitatea, că mă tem pentru dreptul meu la pensie în viitorul apropiat”.
Colonel Florin Şperlea, redactor șef al Observatorului Militar




2 comentarii:

  1. tradatorii sunt din randurile noastre,sunt cei care au facut scoala la umbra tatilor si pusi in functii mari fara experienta,rezultatul se vede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot ca să te contrazic!
      Nu pot, din principiu, nu am de ce, pentru că spui adevărul, și nici de ce, pentru că ai dreptate și așa e! Liniștește-te, lucrurile încep să se îndrepte. Să nu te gândești să mă întrebi, în ce direcție! :D

      Ștergere

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.