sâmbătă, 15 martie 2014

Umor cazon (9)

- Ia spune, soldat, ce te tot învârţi pe lângă magazia de muniţii?
- Vreau să mă las de fumat!


- Eu, povesteşte un soldat venit acasă într-o permisie, am sărit odată din avion fără paraşută şi n-am păţit nimic...
- Hai că ne tromboneşti!
- Ba deloc! Avionul staţiona pe pistă.


 O babă mergea liniştită pe stradă, când, dintr-o dată, în faţa ei cade unu' tocmai de la etaju zece. Acesta se ridică de jos şi dă să plece. Baba, speriată îl întreabă: 
– Maică, da' nu ai păţit nimic? 
– Mamaie, eu sunt parasutist profesionist, sunt antrenat!! 
– Păi... şi un' ţi-e paraşuta?!?! 
– E sus, o bate bărba'su...


La o bază militară de aviatie, soseşte un nou comandant.
- E groaznic bubuitul ăsta, când decolează câte un avion cu reacţie!
- Da, domnule comandant! Dar o să vă obisnuiţi, mai ales că de fiecare dată se produce şi o undă de şoc, de le sare elasticul de la chiloţii secretarelor...


- Gigele...dă-le să mânce bine pisicuţelor....Tre' să le creştem mari şi să moară regulamentar!...La datorie, ca tăte mâţele străbune!....
-Cum adicătelea, dom căprar?...Da' di ce să moară?...Nu vezi şi matali ce frumăşăli îs?....
-Păi, cum să-ţi zic io?!...Tre' cumva să le antrenăm să fie aruncate peste gard...în curtea altuia....Şi nu putem face aiasta numa de-s moarte!...Logic, nu?...
- Nu-i musai, că moartă-i altă dihanie....
-Care?...
-Purceaua din coteţ!....


Vine Gheo în permisie din armată şi, mândru, se duce la bal în sat, îmbrăcat în ţinuta militară şi cu bocancii lustruiţi oglindă.
O ia la dans pe Maria şi, după un timp îi spune:
- No, tu ai chiloţi albi.
- Da' de unde ştii, mă Gheo?
- No, vezi ce bocanci lustruiţi am?
Apoi, o ia la dans pe Floarea şi, după un timp, îi spune:
- No, tu ai chiloţi roşii.
- Da' de unde ştii, Gheo?
- No, vezi ce bocanci lustruiţi am?
O mai ia la dans şi pe Ildiko şi, după un timp, îi spune:
- No, tu ai chiloti pe tine?
- Nu, da' de ce întrebi?
- Bată-te să te bată! Am crezut ca mi s-or crăpat bocancii!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.