sâmbătă, 11 iulie 2015

75 ani de tradiție și profesionalism

Așa este numită de către foștii mei subordonați aniversarea a 75 de ani de la înființarea UM 01370, actualul Depozit 129 Materiale Tehnice "Chindia" (12 iulie 1940-12 iulie 2015).

Ieri am participat la ceremonialul prilejuit de această aniversare, invitat fiind în calitate de fost comandant al acestei unități, cel care am "așezat-o" (ca să evit folosirea în exces a limbajului militar), pe făgașul actual (1 iunie 2006-15 decembrie 2008). Acestui fapt îi datorez cinstea și onoarea de a fi îmbrăcat vechea mea haină militară.
Îi felicit pe foștii mei subordonați pentru rezultatele obținute și mai ales, pentru că au menținut și chiar și-au ridicat moralul și nivelul de profesionalism.
Cu drag, le urez sănătate, putere de muncă, ambiție, curaj, demnitate, prosperitate.
LA MULȚI ANI!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.