vineri, 25 august 2017

tROfi - Curriculum Vitae

Am onoarea să mă prezint:
Sunt col.(r) Trofimov Ifim, „ultimul comandant” al Batalionului 1 Tancuri „Vlad Țepeș” din Târgoviște.
Spun „ultimul”, pentru că am avut ingrata misiune să desființez această unitate.
„Rezervistul” și adresa de e-mail rezervistul@gmail.com îmi aparțin, dar nu mă erijez chiar în apărătorul intereselor rezerviștilor, pentru că sunt un rezervist neimplicat în politică și fără ambiții de înălțare sau promovare.
Prezint aici unele articole, materiale sau documente care vin în sprijinul nostru, al rezerviștilor. Asupra materialelor preluate nu fac modificări sau comentarii tendențioase, și desigur, precizez autorul sau sursa.
Totuși, majoritatea postărilor sunt personale, cu date reale și poze originale.
Cei care mă cunoașteți, aveți destule dovezi și puteți confirma că nu-mi place să bat apa-n piuă, vorbesc relativ puțin și-mi place să spun lucrurilor pe nume.
Iată, pe scurt, povestea mea: 
Sunt din Mila 23, Delta Dunării și locuiesc în Târgoviște.

Am absolvit Liceul Militar „Dimitrie Cantemir” Breaza în 1978, SMOATcAu „Mihai Viteazu” Pitești în 1981, Cursuri Făgăraș în 1984 și 1989, AISM în 1995, Colegiul de Război UNAp 2007.
Am fost Cdt.Pl.Tc. 1981-1983, Cdt.Cp.Tc. 1983-1989, Șef Stat Major B.Tc. 1989-1993, Of.2, apoi Șef S3/Bg.40Mc. 1995-2001, Cdt. B.1Tc. „Vlad Țepes” (01.08.2001-30.04.2005), Șef S2 la Bz. 2 Log. 2005-2006, Cdt.Dp.129 Mat.Th. 2006-2008.
După 12 rapoarte de promovare pe funcție corespunzătoare meritelor, pregătirii și experienței personale, (rapoarte) făcute la 12 apariții consecutive ale Buletinului Informativ al Armatei, mi s-a dat de înțeles că Armata nu are nevoie de mine și am fost trecut în rezervă în decembrie 2008.
În cei peste 27 de ani comandă numai la trupă, am organizat și condus aplicații în Poligoanele Babadag, Cap Midia, Cincu și Mălina/Smârdan. Am participat ca și cdt. detașament militari în termen la înălțarea primelor două reactoare de la Cernavodă, la pozarea cablurilor electrice la Ecluza Cernavodă, la lucrări în agricultură pe câmpurile dobrogene, la diverse lucrări în portul Constanța și Dep.4 Sud. etc.
Actualmente lucrez la SC SILNEF BRAȘOV și sunt șef Depozit Halda de Zgură Târgoviște. Când scriu aceste rânduri am oameni care lucrează chiar sub cuptorul electric ce produce oțel la Târgoviște. 
Mă străduiesc să fiu echilibrat în toate situațiile, fapt pentru care nu există riscul să jignesc sau să nedreptățesc pe cineva, aici sau oriunde. 
De aceea, nu am răspuns și nu voi răspunde acelora care îmi cereți răspunsuri pe care nu le cunosc și nici celor care nu merită răspuns. Comentariile injurioase sau jignitoare vor fi șterse fără a fi nevoie să dau explicații cuiva.
În speranța că am fost pe înțelesul tuturor, vă asigur de respectul, prețuirea și prietenia mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oricine poate comenta.
Reamintesc totuşi ce a spus Socrate: Vorbeşte ca să te cunosc.